תפריט

שלוש סיבות טובות להשכרת חדרי ישיבות מחוץ למשרד

שלוש סיבות טובות להשכרת חדרי ישיבות מחוץ למשרד

תחום השכרת חדרי ישיבות עבור ימי ישיבות מחוץ למשרד צובר תאוצה והופך פופולרי יותר ויותר עם כל שנה שעוברת. מהו הערך המוסף של השכרת חדר ישיבות, ומתי כדאי שתשקלו גם אתם להשכיר חדר ישיבות מקצועי לימי ישיבות מחוץ למשרד?

#1 – סיבות טכניות ו"יבשות"…

חדר הישיבות שלכם, מאובזר ומוכר ככל שיהיה, לא תמיד עומד בדרישות עבור ניהול ישיבה מוצלחות – זה יכול להיות מקום לא גדול מספיק על מנת לנהל ישיבה בהשתתפות מורחבת, אולי אפילו של אנשי מקצוע מחוץ למשרד, לקוחות פוטנציאליים וכדומה; זה יכול להיות גם קושי באבזור טכני, או אבזור טכני מיושן שעובד מצוין בדרך כלל, אולם אינו עומד בדרישות לקראת ישיבה יוצאת דופן במאפייניה; זה יכול להיות עניין של מיקום, כשמסיבה כלשהי אתם מעדיפים לנהל את הישיבה במיקום גאוגרפי אחר, וזה יכול להיות עניין של נוחות, עם חדר ישיבות שאינו מספק את כלל המאפיינים הנדרשים עבור אירוע מסוים.

במקרים כאלה, מנהלים רבים בוחרים לנהל ימי ישיבות מחוץ למשרד בחדרי ישיבות להשכרה, כאשר בחירת חדר הישיבות להשכרה מבוצעים בהתאם לכלל הדרישות – כולל אבזור טכני, גודל וסגנון ישיבה, מיקום, אפשרויות חניה ונגישות, שירותים נוספים במהלך הישיבה – וכדומה.

#2 – כששום דבר אחר לא עובד…

עוד יתרון גדול בניהול ישיבות מחוץ למשרד, הוא השינוי באווירה – שינוי שמעודד חשיבה יצירתית ו"חשיבה מחוץ לקופסה". לא אחת, בוחרים מנהלים מנוסים כשהם מתכננים ישיבה מהותית, לנהל את אותה ישיבה בחדר ישיבות להשכרה, לטובת הניסיון לבדוק את אמיתות המשפט – "משנה מקום, משנה מזל". ישיבות שנערכות מחוץ למשרד, בתנאים שונים ובאווירה אחרת, מהווים נקודת פתיחה גבוהה יותר עבור דיונים שבהם אתם מחכים לראות את הצדדים היצירתיים של המנהלים שלכם – בפתרון בעיה סבוכה ומורכבת או בחשיבה מחדש על ערוץ פעולה שיש לשפר.

אם כבר דיברתם על זה ולא ניראה שמצאתם את הפתרון, אם הגיע הזמן "לשלוף את התותחים הכבדים", אם אתם מבקשים להזמין לישיבה את אותם האנשים (פחות או יותר) אבל להגיע לתוצאות שונות – נסו השכרת חדר ישיבות לטובת ניהול ישיבה מחוץ למשרד, באווירה שונה שתשפיע על כל מהלך הדיון.

#3 – כשלצוות המנהלים שלכם מגיע פינוק!

חדרי ישיבות להשכרה הם בדרך כלל הרבה יותר מאשר מתחמים מקצועיים שיאפשרו לכם לנהל כל ישיבה במסגרת מותאמת בדיוק, באבזור מטופח וחדיש ועם המון תשומת לב. חדרי ישיבות מחוץ למשרד מציעים גם סוג של פינוק עבור כל המשתתפים בישיבה – זה מתחיל מעצם העובדה שהיום מתנהל באופן שונה כל כך, ממשיך דרך הנוף והאווירה החדשים והחיוכים הרחבים יותר על פני המשתתפים ביום הישיבות מחוץ למשרד, ומסתיים בשפע הפינוקים וה"אקסטרות" שתמצאו בחדרי ישיבות מקצועיים להשכרה.

תוכלו אף לשלב את הישיבות מחוץ למשרד בארוחת צהריים משותפת טובה, בסדנה כיפית או בכוס יין מפנקת בנוף עוצר נשימה.

מתחם ג'וב אנד ג'וי – בנוי להצלחתכם

חדרי הישיבות להשכרה במתחם ג'וב אנד ג'וי ממתינים לכם, כשהם ערוכים ומוכנים בהתאמה מלאה לצרכים שלכם. זה כולל נוף הרים ישראלי מרהיב, אירוח מוקפד ומלא תשומת לב, מתחם מקצועי ומאובזר, ואת כל הפינוקים שמעבר שתרצו לשלב ביום שלכם. אנחנו כאן לרשותכם!